25.5.2009

הבית המרוקאי במושב תירוש











"הבית המרוקאי" - מרכז מורשת יהודי מרוקו ובית ארוח בסיגנון מרוקאי. הוקם על ידי נסים קריספיל ומנוהל על ידו. הבית מאפשר לקיים ארועים יוצאי דופן המשלבים חוויה מרוקאית ותכנים מעולמם של יהודי מרוקו המסופרים מפיו של נסים קריספיל. במרכז הארוח ניתן לקיים ארועים שונים לחברות ואירגונים וארועים משפחתיים מגוונים.

"הבית המרוקאי" - מרכז מורשת יהודי מרוקו, שוכן במושב תירוש הממוקם על אם הדרך הקסומה צומת ראם( מסמייה) - פארק בריטניה. הבית המרוקאי בנוי מאבן ירושלמית ובסגנון ערבי ייחודי .קומתו התחתונה משמשת כחדרי אירוח ונופש לזוגות או למשפחה מורחבת. החדרים מרוהטים בריהוט מרוקאי אוטנטי. לכל יחידה צמוד חדר רחצה וג'קוזי. כל היחידות נפתחות לאולם אירוח מרכזי שבו פינות ישיבה ואירוח כבסיפורי אלף לילה ולילה. מרפסת שמש ענקית הנשענת על חדר האירוח, משמשת כספא שבו נהנים האורחים מג'קוזי ענק ומעיסוי מפנק. ממרפסת השמש יוצאים לדק ענק שממנו נשקפת עוד פיסת נוף קסומה משפלת יהודה.
סביב הבית יש גן אנדלוסי המושתת על צמחי תבלין, מרפא ותועלת ובו זורמים להם מים הנקווים בדרכם לבריכות ונופלים לתוכן במפלונים. פינות חן קסומות וסמויות יש מתחת לגפן ולתאנה. צליל שכשוך המים, צל העצים בושם התבלינים וציוץ הציפורים מעניקים לאורח תחושה של גן עדן.








2 תגובות:

  1. הבית באמת נראה מהמם! כמה אנשים הוא יכול להכיל? אנחנו מהצפון, אז האמת שדווקא צימר באיזור ירושלים יכול ממש להתאים לנו במקום שניסע את כל הדרך ונחזור גם באותו היום (:

    השבמחק
  2. תודה על התגובה
    הבית הוא בין 5 חדרים גדולים, חדר אירוח מרכזי גדול עם מסעדי ישיבה
    ו- 4 חדרים זוגיים
    היו אצלינו משפחות שמנו גם 15-20 נפשות
    חדר האירוח הגדול יכול להפוך גם למסעדי שינה.
    קומה עליונה מעל לחדרים גם היא חדר אירוח גדול
    שבו המשפחות מסבות לאכול
    אוכל מרוקאי המבושל על-ידי נשות המושב
    נשמח לעמוד לרשותכם
    נסים קריספיל

    השבמחק